Skip to content

Hamrén: “Onko vastaan sortoa ja väkivaltaa”

March 30, 2015

Erik Hamrén ducked kysymys hallinnon Iranissa – kun Ruotsin joukkue otti selkeän etäisyyden tasa-arvon puute maassa.
Nyt vastata valmentaja kritiikille.
– Vastustan sortoa, kaikki hyväksikäytön ja väkivallan. Olipa lapsia, naisia ​​tai miehiä. Olipa se tapahtuu Iranissa, Ruotsissa tai muissa maissa, hän sanoo.
Jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Erik Hamrén on saanut valtavan kritiikkiä, koska hän aikana Lauantain lehdistötilaisuudessa kieltäytyi vastaamasta kysymyksiin siitä, mitä hän haluaa Ruotsiin kohtaamaan Iranin tiistaina, maa, joka kieltää naisia ​​urheilustadioneja. Pelaajat, jotka Isaac Kiese Thelin, Emil Forsberg, Erkan Zengin, Andreas Granqvist ja Erik Johansson käyttää kontrastia sunnuntain lehdistötilaisuudessa selvästi etäisyyttä Iranin hallinnon ja naisten sorron maassa.
Aikana sunnuntai-iltana meni myös Palloliiton puheenjohtaja Karl-Erik Nilsson ulos puolustava Hamrén ja uskoo, että kritiikki valmentaja on epäreilua.
“Olinko ollut suora kysymys …”
Maanantain lehdistötilaisuudessa vastasi Erik Hamrén itsekritiikkiä äskettäin.
– Vastustan sortoa, kaikki hyväksikäytön ja väkivallan. Olipa lapsia, naisia ​​tai miehiä. Olipa se tapahtuu Iranissa, Ruotsissa tai missään muussa maassa. Luulen, että olen ollut selkeä menneisyydessä.
Miten näet myllerryksessä, josta tuli sen jälkeen et voi ilmaista itseäsi tiedotustilaisuudessa lauantaina?
– Jos olisin ollut suoraan kysymykseen, miten se teki, olin sanonut samaa, mutta se on myös ero on pelaajien ja johtajat. Olen palveluksessa liitto, se ei ole pelaajia ja seuraan politiikkaa on, että en ole ilmaissut näkemykseni poliittinen. Muitakin saattaa olla tehdä kuka hoitaa sen paremmin kuin minä.
– Minusta se on hyvä, että pelaajat sanovat mitä he ajattelevat.
Kuinka mukana olit päätös kokous- Iraniin?
– Olen aina pyynnöstä ennen päätöksen tekemistä. Olen vain urheasti kysyi kaiken. Poliittisten päätösten tai taloudellisten ei ole minun asiani.
– Minusta se on hyvin jännittävä ottelu Irania vastaan. Heillä on hyvä tiimi ja hienoa tavata vastus, joka ei ole peräisin Euroopasta vaan toisella mantereella.
Mitä raja mikä on politiikkaa ja ei ole politiikkaa?
– Mitä minä huomaan kuin poliittinen kysymys eikä pelkästään inhimilliseltä kannalta.
Miten paha vie teidän kritiikkiä?
– Olen alkanut oppia. Alusta alkaen, kun olin valmentaja, otin minua enemmän. Mutta kuten kaikki muutkin, vaikka olet toimittaja tai valmentaja, sinun loukkaantua, jos saat käsitelty epäreilua. Lisaa: http://urheilu-viikko.com

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a comment